dimecres, 15 de juny del 2011

DIARI PLÀSTICA

L’assignatura de representació escènica ha estat dividida en dos parts diferents. Una on treballàvem la representació, i una altra on treballàvem la part plàstica. En aquesta segona, elaboràvem el material i les disfresses necessaris per a realitzar les representacions i les obres de la primera part. D’aquesta manera, al llarg de tota l’assignatura he creat un diari personal on plasmo dia a dia els treballs realitzats.



10/02/11

A la classe d’avui hem treballat el maquillatge. Carmen ens ha proporcionat diferents pintures corporals, i hem tingut l’oportunitat de pintar-nos les unes a les altres.
En el meu grup, hem pintat la cara de la Nuria en forma de papallona, hem fet un cor a la cara de la Nieves, hem pintat flors i estels a les mans de Danae, Dámaris i a la meva, etc.
A estat una classe molt divertida ja que hem tingut l’oportunitat d’experimentar i crear autònomament.


24/02/11

La classe d’avui l’hem dedicat a fer màscares amb bandes d’escaiola. Per parelles, havíem de fer-nos les màscares les unes a les altres.
Jo li he fet la màscara a na Nuria. Començant per la front, poc a poc he anat posant bandes fins al mentó. Una volta coberta tota la cara d’escaiola, hem esperat uns minuts a que aquesta s’assequés i es posés dura. Després l’hem estreta poc a poc per a que no es trenqui.
Una vegada terminada la màscara de na Nuria, ella me l’ha fet a mi.
Un cop terminada la meva màscara, ja a casa, la he personalitzat i li he posat unes banyes simulant la màscara de ‘batman’.


10/03/11 

A la classe d’avui Carmen ens ha ensenyat a fer disfresses amb paper de periòdic.
El meu grup i jo hem decidit començar amb la disfressa de Alana, protagonista del musical. Hem utilitzat a Marta de model i hem començat a posar-li periòdic en forma de vestit. Hem fet un vestit curtet i una diadema per al cap.
M’agrada’t molt aquesta classe per què Carmen ens ha donat l’oportunitat d’aprendre a treballar amb un material distint, dels que utilitzem de costum. Penso que ha estat profitós treballar d’aquesta forma per què hem aprés que hi ha un munt de materials amb els quals es poden treballar, que normalment a classe es deixen de banda.


24/03/11

La classe d’avui l’hem emprada per a continuar amb la confecció de les disfresses per al musical.
Hens hem posat mans a l’obra per a terminar el vestit de la nena, Alana, i una vegada fet hem continuat amb les disfresses  dels animals.
Hem fet les garres de la urraca i el búho, i hem començat a tallar la tela per a fer el conill.
Entre totes les components del grup hem decidit quins materials reciclats emprarien per a cada disfressa, i hem concretat quins materials aportarà cadascuna el pròxim dia.
Treballar amb materials reciclats m’ha semblat molt profitós, ja que mai hauria pensat que es podien fer tantes coses amb ells. És una forma divertida d’ensenyar en un futur al infants a reciclar i a aprofitar els distints materials.


7/04/11

A la classe d’avui el meu grup de treball i jo, hem terminat amb les disfresses del musical.
Unes s’han dedicat a decorar de forma cridanera la pulsera que portarà la nena, Alana, al musical. Unes altres hem confeccionat la disfressa del cocodril, amb caixes d’ous. I les altres han fet la disfressa de la flor, amb cartó i paper d’alumini.
Ens hem dedicat i centrat a terminar aquestos tres aspectes de l’obra ja que la resta de disfresses i decorats els teníem terminats o plantejats per a terminar a casa.

05/05/11

Avui hem començat a plantejar qual serà el vestuari que portarem per a representar la dansa.
Una vegada decidit la confecció d’aquestos, hem començat a treballar amb els materials que teníem presents, en aquest cas, macarrons i borses de fems.
Dos companyes s’han posat a pintar macarrons amb temperes de diferents colors i posteriorment a posar-les un fil per a fer-los collars. Mentrestant, les altres companyes hem fet tires llargues amb les borses de fems de colors per tal de confeccionar uns vestits.



19/05/11
Avui ha estat la darrera classe de l’assignatura. El meu grup i jo l’hem dedicat a acabar amb els accessoris per a la representació de la dansa. En aquest cas, hem continuat pintant macarrons amb les temperes de colors, i els hem anat cordant a un fil per a fer collars.
Ha estat una classe molt tranquil·la ja que nosaltres personalment no necessitem molts de materials ni disfresses per a representar la nostra obra, i fent els collars de macarrons, ja ho teníem tot. 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada